BantMag
  • müzik
  • sinema-tv
  • vs.
  • anketler
  • dergi
  • arşiv
  • video
  • radyo
  • biz
  • english
Mercedes Yatay Advertisement

Günün şarkısı: Sibylle Baier - I Lost Something In The Hills

2016-04-25 08:00:23 2016-04-25 08:00:23

1970’li yıllarda yaptığı kayıtlar 2006 yılında Colour Green ismiyle derlenen Alman müzisyen Sibylle Baier’le yeni haftayı açıyoruz. Günün şarkısı “I Lost Something In The Hills”.

bunlar da var

Günün şarkısı: Siouxsie and The Banshees – Melt!

Günün şarkısı: Siouxsie and The Banshees – Melt!

Günün şarkısı: Shellac – Be Prepared

Günün şarkısı: Shellac – Be Prepared

Günün şarkısı: Led Zeppelin – Good Times Bad Times

Günün şarkısı: Led Zeppelin – Good Times Bad Times

TME Supergirl


Bantmag. dergi Tüm Sayılar
Mercedes Nota Advertisement

SON YAZILAR

  • Yaz Evi oyuncuları Mina Demirtaş, Derya Pınar Ak ve Onur Seyit Yaran yanıtlıyor
  • Ne dinlesek?: Tierra Whack, Gözyaşı Çetesi ve haftanın diğer yeni müzikleri
  • Yaşa takılanlar: Tom Tom Club - Tom Tom Club
  • Antidepresanlar, kaçışlar ve yeni nesiller: Suede ile bir sohbet
  • Toy Story 5, House of the Dragon ve bu hafta başka ne izlesek?

VİDEO

VIDEO: Göksel ile şarkı şarkı “Rüyaların İşi”

VIDEO: Göksel ile şarkı şarkı “Rüyaların İşi”

ÇOK OKUNAN

“Sessiz kalmak doğamızda yok”: Kneecap ile konuştuk

“Sessiz kalmak doğamızda yok”: Kneecap ile konuştuk

ARŞİVDEN

Suzanne Ciani ve elektronik müziğin kadın kahramanları

Suzanne Ciani ve elektronik müziğin kadın kahramanları

RADYO

PODCAST: Başta görünür olmaya hiç hazır değildim - Aylak Damla - O Gezegen S03E06

PODCAST: Başta görünür olmaya hiç hazır değildim - Aylak Damla - O Gezegen S03E06