Sleater-Kinney "Austin City Limits"e konuk oldu
Amerika’nın en ünlü müzik programlarından biri olan Austin City Limits‘e konuk olan kült üçlü Sleater Kinney, 22 yıllık kariyerlerinden parçalara yer verdikleri setleri sahnedeydi.
Geçtiğimiz sene yayınladıkları albümleri No Cities To Love ile şahane bir geri dönüş yapan Sleater Kinney, sekiz yıl sonra yeniden hayranları ile buluşmuştu. Bant Mag.’in 2015’in En İyi Albümleri listesinde de dokuzuncu sırasında yer alanNo Cities To Love albümü; Amerika’da ve Avrupa’daki birçok müzik listesinde üst sıralarda yer almıştı. Sleater Kinney, geçtiğimiz akşam Amerika’nın klasik haline gelmiş müzik programı Austin City Limits‘e konuk oldu. Yedi parça çaldıkları setlerinde 2005 çıkışlı The Woods ve 1997 çıkışlı Dig Me Out‘tan da parçalara yer veren grubun performansının tamamını aşağıdaki bağlantıdan izleyebilirsiniz.