Müzisyenlerden mektuplar: Badmixday

Bant Mag. No:74’te müzisyenlerin farklılaşan hisleri, gerçeklikleri ve deneyimlerine kulak verelim istedik. Pandemi ve yaşanan türlü gelişmeler müziğe olan yaklaşımlarını nasıl değiştirip dönüştürüyor? Yeni üretimlerinde nasıl izler sürülebiliyor? Neler onları motive ediyor? Neler öğreniliyor? Neler çok can sıkıcı? Neler “devam” dedirtiyor? Sorularımızı Türkiye ve dışarıdan pek çok müzisyene, DJ’e yolladık. Yanıt alabildiklerimizden size mektuplar topladık.

Geçtiğimiz ocak ayında Los Angeles merkezli plak şirketi Dome of Doom etiketiyle Goya isimli albümünü yayımlayan prodüktör Badmixday yanıtlıyor.

“Herkes için eşit haklar, adalet talep ediyorum.”

“Yaşantım pek de etkilenmedi. Pandemi dönemi kadar evdeydim zaten hep. Pandemi sadece keyfimi kaçırdı. Öte yandan yazlık evimde kaldım bir seneye yakın, soba yaktım, odun topladım. Bu çok güzeldi. Yeni albümüm bittiğinde pandemi zırvalığı yeni başlamıştı ama evet, bazı şeyleri düzenlemem bu süre zarfında oldu. Yani yeni albümde pek de hissiyat anlamında etkisi yok. Temel motivasyonum her zaman hayat, ailem, çok sevgili dostlarım. Bu benim en önemli motivasyonum. Elbette sadece bu sene değil her ânın öğrettiği bir şeyler olabiliyor/oldu. Çok fazla konser yapan bir müzisyen değildim hiçbir zaman zaten. Sadece akranlarımla vakit geçirme alanlarımız vs. değişti biraz bu sene. Hep online iş yapıyordum orada bir değişiklik olmadı. Herkes için eşit haklar, adalet talep ediyorum. Neo-öjenik küresel politikaların son bulmasını talep ediyorum. Tekrar aynı cevabı vermem gerekiyor. Tümüyle hayat. Tüm gücümü ve umudumu buradan alıyorum. Bir dostumun gülüşünden, annemin bir öğüdünden.”

“Nasıl günler bu günler: Müzisyenlerden mektuplar” dosyasının tamamını okumak için buradan Bant Mag. No: 74’e ulaşabilirsiniz.