Pet Shop Boys yeni albümünden bir klip daha yayınladı: "Twenty-something"

Elektronik pop sahnesinin öncü ekiplerinden Pet Shop Boys, 1 Nisan’da yayınladığı on üçüncü stüdyo albümü Super‘dan bir klip daha servis etti. Gavin Filipiak’ın yönetmenliğini üstlendiği klip, “Twenty-something” isimli şarkıya çekildi.

Gavin Filipiak ve Pet Shop Boys’un yollarının kesişmesinin hikayesi bir hayli ilginç. Grubun hit şarkılarından biri olan “West End Girls”ün Prayers tarafından yapılan cover’ı için bir klip çeken Filipiak, ikilinin radarına bu çalışmasıyla girmiş.

Çekimleri San Diego’da yapılan “Twenty-something” klibi, bir çete üyesinin günlük hayatta yaşadığı zorluklara odaklanıyor.